Stały bywalec
Ja oglądam następujące seriale:
"Internat"(oczywiście numero uno)
"Komisarza Rexa"
"Genezę"
"Odliczanie"
"Gdzie jest Elisa?"
"Osaczona"
z polskich: "M jak Miłośc" i "Na wspólnej" ale tylko czasmi...
kiedyś oglądałem: "Rebelde way"(w obszernych fragmentach), "Roswell:w kręgu tajemnic", "Jezioro marzeń", "Drużuynę A", "MacGyvera", "Mój grzech", i wiele innych.
Offline
Z aktualnie oglądanych przede wszystkim : INTERNAT, CSI (wszystkie trzy), NCIS, Bones, Criminal Minds, House, Smallvile, Medium, Zdarzyło się jutro, Diagnoza: morderstwo ( te 2 ostatnie oglądałam już lata temu, a teraz dzięki AXN mam okazję je sobie przypomnieć) i sporo innych.
Ogólnie właściwie od zawsze jestem fanką seriali i oglądałam i nadal oglądam całą masę tytułów rozmaitej produkcji.
- od amerykańskich (amerykańsko - kanadyjskich i innych co-produkcji zaczynając (Sex w wielkim mieście, Zagubiony w czasie, Detektyw Monk, ER, Anioł ciemności, Cień Anioła, Żar tropików, Czarodziejki, Dowody zbrodni, Bez śladu, Kameleon, Stargate SG-1 i Atlantis, Na wariackich papierach, SeaQuest, Łowcy skarbów, i mogłabym wymieniać tak jeszcze bardzo długo)
- przez australijskie (Patrol morski, Szczury wodne, Tropem zbrodni, Rush, All Saints, The Strip: Śledczy z Gold Coast...itd.),
- niemieckie (Cobra - oddział specjalny, Medicopter 117, Gliniarze na motorach...itd.)
- hiszpańskie (Internat oczywiście , Geneza, Paco i jego ludzie).
+ wszelkie co-produkcje kilku krajów, liczne których dzisiaj już nawet nie pamiętam, albo o których w tej chwili zapomniałam + seriale komediowe, które pominęłam, bo z reguły oglądam pojedyncze odcinki.
A wychowałam się na Drużynie A, MacGyverze i Nieustraszonym
Offline
Stały bywalec
sha-dow napisał:
Przy okazji, pytanie do kogoś kto ogląda, warto się wkręcać w Haven?
Chociaż to było już dawno, więc nie wiem czy dalej cię to interesuje, ale napiszę ci moje zdanie o Haven.
Serial może zacząć wydawać się nudny po kilku odcinkach (chociaż mi się podobał w całości - lubię takie klimaty), ale pod koniec (moim skromnym zdaniem) jest lepiej. W sezonie nie dostajemy praktycznie żadnych odpowiedzi dotyczących głównego wątku (dopiero pod koniec coś nam scenarzyści "kapnęli"). Jednak jak dla mnie serial nie jest zły i warto sięgnąć po niego. Ja już nie mogę się doczekać po ostatniej scenie sezonu 1 jak scenarzyści rozpoczną drugi sezon.
P.S. A co do aktualnych oglądanych seriali to obecnie jest tego nie wiele (reszta czeka na odpowiedni moment).
1. Kdabra -> świat magii, tajemnice, sekrety to wszystko łączy jedna osoba, Luca.
2. Moya Prekrasnaya Nyanya - rosyjska wersja hitu z Fran Drescher ("The Nanny").
3. Burn Notice ("Tożsamość Szpiega") -> chociaż miałem oglądać 4 sezon, to dzięki AXN na razie przypominam sobie sezon 1.
4. Married With Children (Świat Według Bundych) -> serial który oglądałem wiele lat temu, aktualnie oglądam 11 ostatni sezon.
5. Internat -> a to z wiadomych przyczyn. Aktualnie skończyłem 6 sezon, ale i tak wrócę do sezonu 5 jak zacznie go emitować AXN.
Ostatnio edytowany przez L'Internat FR (2010-12-23 20:38:16)
Offline
Postrach forum
Wczoraj obejrzalem pierwszy raz odcinek serialu "Paco i jego ludzie"
do polania
Offline
Aktualnie:
1. Internat
2. Dr House
3. Pamiętniki Wampirów
4. Chirurdzy
5. Gotowe Na Wszystko
I choć nie znam hiszpańskiego prawie wcale - Hispania, La Leyenda (z Carol z "Internatu"), Bandorela (z Amelią z "Internatu"), El Barco (z Julią i Rebecą z "Internatu").
Ostatnio edytowany przez Krisztian (2011-01-04 18:30:54)
Offline
1. Internat
2. Dr House
3.Tajemice Smalville
4.Agenci NCIS
5.Geneza
6.Super Natural
Offline
Aktualnie:
1. Internat
2. Dr House
3. Kości
4. Chirurdzy
5. Gotowe Na Wszystko
czasem "Zaklinacz Dusz" i "Czarodziejki".
właśnie skończyłam "Czas Honoru" i "Zagubionych"
Offline
Nowicjusz
Oprócz Internatu:)
1. Stargate (Wszystkie )
2.Spartakus
3. Walking dead, czekam na drugi sezon.
4. V.
5. Nikita (2010) Pierwsza była lepsza
6. The Cape.
7.Haven 2010
8. Teoria Wielkiego Podrywu (Polecam, można się pośmiać)
Kiedyś :
1. Firefly , nadal mi się podoba i szkoda że nie było następnych sezonów
2. Kroniki Sary Connor.
3 Podróżnik w czasie, (ciekawe czy też będzie 2 sezon....?)
4 Jednostka.
5. Miasteczko Twin Peaks
I to chyba na tyle, więcej grzechów nie pamiętam....
Offline
Internat jest raczej jedyną produkacją hiszpańską, którą oglądam, ale chętnie też pokusiłbym się na El Barco.
A tak to połykam wszystkie angielskojęzyczne, przez co szlifuję swój angielski xD
Na dzień dzisiejszy tak wygląda lista:
1. Vampire Diaries
2. 90210
3. The Event
4. The Cape
5. V (2009)
6. Kyle XY
7. True Blood
8. Being Human
9. The Big Bang Theory
10. Lie to Me
11. Californication
12. 8 simple rules
13. Nikita (2010)
14. The Walking Dead
15. Spartacus: Gods of the Arena
To chyba z tych wazniejszych, pewnie zapomniałem o kilku. Resztę mi pokasowali po sezonach. Moim uulbionym jest Legend of the Seeker.
Ostatnio edytowany przez Diretto (2011-02-05 18:36:28)
Offline
VIP
El Internado, L'Internat, El barco, Rebelde, Lost, The Vampire Diaries, Charmed, Kdabra, True blood, Heroes, Haven, Jericho, Prison Break, One tree hill, The middle, CSI: Miami, Roswell, Tajemnice Valemont, The secret life...
Offline